Internet = Snigel

22.15 Fredag

Som sagt, idag skulle jag ju försöka gå och lägga mig i vettig tid. Får se om jag lyckas med det.

Ikväll har jag ritat en del. Påbörjade en teckning här om dagen, och nu är den färdig. Blev rätt så nöjd med den faktiskt, så eventuellt kommer det upp en bild på den. Kanske redan ikväll om jag orkar fixa med det.

Jag har även pillat med Internetbanken. Denna jädrans Internetbank. Tacka vet jag min bank där hemma i Sverige. Fast det ska tilläggas att det inte bara är den australiensiska bankens fel att det är krångligt, Internet gör minsann sitt också genom att vara så slö att man blir gråhårig på köpet. Jag lovar, jag hade hunnit äta middag femton gånger om jag hade velat samtidigt som sidorna laddas. Fruktansvärt irriterande! Men nu har jag i alla fall lyckats föra över pengarna till min värdmamma. Till slut.

Och nu vet jag inte vad jag ska göra. Borsta tänderna och sova kanske?

Kommentarer
Postat av: Rickard

Du får lägga ut bilderna på dina kläder här eller skicka dem till mig, och din teckning måste du lägga ut :P

2009-01-09 @ 13:10:29
Postat av: Emily

tjoho! Jag tänkte snabbläsa lite ikväll.. Får se hur mycket det blir. :)

2009-01-09 @ 22:41:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0