Inte direkt sovmorgon

05.42 Fredag

Solen är inte ens uppe. Så vad fasen gör jag uppe vid den här tiden?

Inatt var det jättevarmt och klibbigt och jag tror jag sovit utan täcke precis hela natten och vaknat ett flertal gånger. När jag vaknade vid tjugo över fyra satte jag igång min lilla fläkt, för det var verkligen hemskt här inne. Jag har fått för mig att det inte är bra att ha igång fläkten när man sover, men eftersom jag bara hade en timme kvar innan jag skulle gå upp tyckte jag det var lika bra.

Så nu är jag uppe och hoppar, eller uppe i alla fall. Usch, vad tidigt det är!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det finns risk att man bli förkyld när man sover med fläkt, har hänt mig :S men hoppas att du klarar dig. kram

2009-01-22 @ 22:07:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0