IKEA styling

12.05 Måndag

Just nu, i skrivande stund sitter jag och blir stylad i håret igen. Hee och jag ska ju tili IKEA, som jag skrev igår, och hon ville fixa mitt hår inför det, haha. Så då låter jag henne göra det.

Igår glömde jag skriva en sak som jag fick en begäran om. Jag skrev nämligen med en kompis på MSN och han var bakis sa han, och han ville att jag skulle nämna honom på bloggen. Så nu har jag gjort det också!

På tal om det, jag saknar att festa. Jag har inte varit ute en endaste liten gång sedan jag kom till Australien. Helt otroligt. På sätt och vis är det väl bra, men samtidigt vill jag ju ut och skaka rumpa lite, dvs dansa och ha kul.

Undrar hur lång tid mitt hår kommer ta den här gången. Nu tittar vi ju inte på film, det ärbara jag som leker med min dator. Jag försöker hitta information om hur man bäst tar sig till IKEA. Jag hoppas verkligen det går bussar dit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0