Guitar Hero proffs

Jag och Hee har spelat en herrans massa Guitar Hero idag. En och samma låt har det blivit eftersom jag vill lära mig den och klara av den på expert. Just nu kör vi bara på träning, vilket innebär att man inte blir utsparkad även om man missar varenda not. Jag har fått 78 % och börjar bli sugen på att testa på riktigt. Jag har klarat av vissa låtar på expert tidigare, men alla låtar är olika svåra, och det var ett par ganska lätta. Den här som vi kör nu är dock betydligt svårare, och roligare!

Ikväll ska vi nog på bio. Yes man är det som står på schemat, eftersom Jim Carey pratar koreanska, och Hee jättegärna vill höra hur det låter. Och jag har inget emot att se den eftersom jag hört att den ska vara bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0