Första riktiga utekvällen

00.39 Torsdag

Tro det eller ej, men nu har jag äntligen varit ute i Sydney. Det tog bara en och en halv månad att få det gjort.

Jag och tyskan var ute en sväng ikväll, men vi satt bara på en pub och snackade. Det var faktiskt trevligare än väntat. Det roligaste var dock när hon skulle ut och röka samtidigt som jag skulle köpa varsin dricka till oss, och under de fyra mintuer hon var iväg hände det en massa. Eller ja, en kille kom fram och frågade hur gamla vi var, och att vi såg ut som nyss fyllda 18. Jag som AAAAAldrig hört att jag ser yngre ut än jag är. Men, men, vi snackade lite men sen gick jag och satte mig vid vårt bord igen och väntade på tyskan. Hon var lite impad av att jag hunnit med att prata med den där killen under den korta tiden.

Och nu är vi hemma i alla fall. Blev ingen lång natt ute, men det kanske var lika bra. Men jag vill verkligen ut och testa på utelivet på riktigt snart.

Kommentarer
Postat av: Sara

Vad konstigt det känns att klockan är halv 4 en onsdag och hos er är det redan natt! Men är ni ute en onsdagnatt?? Jaja dte är väl lilllördag antar jag:P

2009-01-14 @ 15:25:01
Postat av: JOhanna

Hej igen, forst idag insag jag att du hade lagt ett till inlagg hos mig hihi :P



ok later ju jobbigt att kunna allt i en fruktaffar :S humm vem tar ett sadant jobb? uurs!!



och jag fortsatter med mina skit inlagg haha



Det ar verkligen det basta som hant att aka ut abra sa har helt sjalv och resa sig pa egna ben osv.

hur lang tid tog resan till australien?

2009-01-14 @ 15:38:19
URL: http://johannagrenholm.blogg.se/
Postat av: annie

tack för alla svar på frågan! jag följer ju din blogg så jag kommer säkerligen fråga mer. Sköt om dej för tusan o faan passa på att njuta! kram kram från malta

2009-01-14 @ 22:31:55
URL: http://annelieberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0