En vanlig onsdag

16.40 Onsdag

Idag har det inte blivit så mycket vettigt gjort, men trots det känner jag mig nöjd med dagen hittills.

Jag har fixat med bloggen en del, försökte få ordning på hur länkarna skulle se ut. Det var inte lite pilligt ska jag be att få tala om. Jag är ju inte så där uppdaterad vad gäller html-koder hit och dit, även om jag kan lite grann. Men till slut lyckades jag få det ungefär som jag tänkt.

Det har varit Guitar Hero här idag också. Alla fyra (jag, Hee, Ry och Le) har spelat för fullt. Det har varit jättekul, och jag har nästan klarat den där låten på expert nu. Det fattades tre noter, och då blev jag utkastad från scenen. Så fruktansvärt irriterande!

Jag har även kollat så att mina pengar drogs från mitt konto som det skulle när jag betalade med kortet på IKEA. Jag blev lite fundersam för kassörskan frågade mig "Credit?", vilket ju kan betyda två olika saker. Att jag ska betala på kredit och att jag ska ha det på beloppet. Och eftersom mitt kort inte är ett kreditkort, utan bara ett betalkort, blev jag lite fundersam. Men det har dragits som det ska. Skönt att slippa bankbekymmer.

Det åskar förresten här. Jag har dragit ut sladden till datorn. så jag kan ändå busa med den. Det är fördelen med en bärbar dator. Supersmidigt!

Men nu ska jag nog titta till min tvätt jag startade innan.



Och DU! Du glömmer väl inte att gissa spindlar? HÄR har du min spindelgissarlek.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0