Desperat

21.50 Torsdag

Jag har blivit desperat.

Nu har jag skickat iväg några förfrågningar på au pair-jobb och faktum är att en utav dem redan har svarat i ett mail. Det är en familj med fyra barn, och pappan åker utomlands i jobbet en månad i taget och är hemma i en månad, och under den sista månaden behöver mamman ingen hjälp. Det skulle kanske till och med gå att kombinera med ett farmarbete. Det tål att tänkas på, och vi bestämde att jag ska ringa henne när jag kommer tillbaka från mitt ranchäventyr. De bor inte jättelångt härifrån heller, även om det är en bit ifrån stranden, mer inåt landet. Men det kanske jag kan ta ändå.

Vi får helt enkelt se vad som händer.

Kommentarer
Postat av: Sara

Vad kul! Hoppas dte löser sig!

2009-01-22 @ 12:42:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0