Bride Wars

20.58 Tisdag

Kom precis hem från bion. Såg Bride Wars med mamman och Ry. Det är tisdagar som är biodagar här, i fall någon vill veta det. Det är nämligen några dollra billigare på tisdagar jämfört med alla andra dagar, men det beror också på var någonstans man ser på bio. Mina biosar hittills är:

Australia - 11,50 dollar - Mitt inne i city
Yes Man - 11 dollar - På stora gatan här i min "förort"
Bride Wars - 10 dollar - I en grannförort

Som ni ser blir det bara billigare och billigare för mig. Jag menar, 50 kronor för att gå på bio, det är ju halva priset mot vad man får betala i Sverige. Helt underbart!

För övrigt idag har jag inte gjort så mycket. Har fortfarande inte bestämt mig om au pairanadet, men det lutar faktiskt mot att jag ska göra det. Vi får se.

Jo, jag tittade på Pirates of the Caribbean-ettan idag också. Har sett den ett tjugotal gånger, men det blir aldrig får många.

Kommentarer
Postat av: Mammica

Nu är jag hemma från kungliga hufvudstaden igen. Och ser att det inte har hänt så mycket i Sydney heller... När måste du lämna besked till Brontefamiljen?

2009-01-20 @ 21:25:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0