Borde kanske sova

01.30 Fredag

Fråga mig inte vad jag gör uppe vid den här tiden, det vet jag knappt själv. Mer än att jag halvt om halvt väntar på att EmsyPemsy ska komma tillbaka till MSN.

Jag har haft samma låt på repeat i tre timmar nu. Trots det är den inte uttjatad. Än. Jag kan nog inte lyssna på den i morgon. Eller så kommer jag drömma mardrömmar om den inat.. På tal om det, mina "gardiner" rör på sig på ett väldigt spöklikt sätt. Gillar inte det alls. Har börjat ogilla det här rummet. Det känns som man inte är ensam här ibland, fast jag tror bara det är vinden eller något. Måste sluta skrämma upp mig själv och gå och lägga mig istället.

Kommentarer
Postat av: Sara

Usch vad läskigt!! SÅ kände jag ofta när jag bodde hemma i mitt rum, det var nåt skumt med det rummet! En gång när jag var liten knackade det till och med hårt på dörren mot altanen!! Men dte var ingen där!! Men nu i min nya lägenhet kan jag gå upp mitt i natten i kolsvart mörker och är inte ett dugg mörkrädd :) Konstigt! Jag har alltid varit rädd för att vara mörkrädd när jag flyttar hemifrån :P

2009-01-08 @ 16:00:04
Postat av: Mammica

Det är kanske när spindlarna klättrar omkring som gardinerna rör på sig.... Moahaha

2009-01-08 @ 19:23:47
Postat av: Anonym

Du är inte ensam i rummet (och var och en av de andra varelserna har 8 ögon och 4 par ben!)

2009-01-08 @ 21:41:44
Postat av: Emily

Hahaha, förlåt! Du behövde inte vänta på mig. Men tack ändå, sött av dig. :) Men du fick ju storyn serverad, med allt filmstuk som det var. :P

2009-01-09 @ 22:44:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0