Bilder från campingen

16.05 Söndag

Här kommer då äntligen bilderna från campingen (mellan jul och nyår!). Jag har ingen aning om varför jag segat så med det, ber så hemskt mycket om ursäkt! Som plåster på såren tog jag ganska många, speciellt på ödlan och kängururna.


Några av mina första vilda wallabies.

  

 
En gigantisk guana som gick runt på campingen. Efter att ha sett denna såg jag flera andra också, men den här var helt klart störst.

       


Yabbies (det där kräftdjuret ungarna fångade)

 


Mer wallabies! Man kunde gå supernära dem och jag var en meter från dem. Mäktigt. Och så söta!

       


Så här såg camping ut från färjan man var tvungen att ta för att komma dit. Någonstans där inne hade vi våra tält.

   


Palm Beach - En ganska känd strand i trakterna där vi var. Vi stannade aldrig på stranden dock, men åkte förbi bara för att liksom.


Kommentarer
Postat av: annie

jisses! Vad läckert!

2009-01-11 @ 08:58:03
URL: http://annelieberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0