Armidale

17.00 Fredag

Nu ar jag i Armidale. Allting har gatt bra hittills, flyget gick snabbt och smidigt och mamman har ar trevlig. Hon korde mig till universitet dar hon jobbar och visade mig ett gammalt hus och sedan akte jag in till centrum sjalv och gick runt. Tittade pa de tva katedralerna, och massa andra saker, men bara utvandigt. Jag gick till tva hastaffarer for att kopa en hatt, men de hade inga i min storlek. Har for litet huvud, plus att de hade inte fatt in nagra nya efter jul. Jag gick aven till en second hand affar och kopte en blarutig flanellskjorta i storlek s herr, passadde mig utmarkt, sa nu tror jag att jag ar rustad for min farm. Bara hatten som saknas.

Jag far som ni marker lana familjens dator, och just nu ar det ingen hemma sa passar pa innan de slutar jobben, mamman och hennes dotter alltsa.

I morgon ska vi tydligen ut pa upptacktsfard och se nagra berg. Ar sakert trevligt!

Jag kan inte lova att det blit speciellt mycket uppdateringar den har veckan, speciellt inte nar jag aker till farmen pa mandag. Men ska skriva sa ofta jag kan!

Kommentarer
Postat av: Mammica

Hoppas att du får riktigt roligt! Men ramla inte av någon häst och akta dig för spindlar, ormar och annat farligt! Hjälm på huvudet är nog bättre än hatt när du rider...

Om du inte kommer åt någon dator på farmen så kan du väl kosta på dig några sms (men kanske inte kl 02 på natten svensk tid..., men tack ändå för det som kom i natt!)

2009-01-23 @ 08:41:42
Postat av: Sara

Ha det skoj på farmen!:) Låter såååå spännande:D

2009-01-23 @ 14:06:07
Postat av: Rickard

haha vad roligt det låter i huvudet när man läser text utan åäö :P

2009-01-23 @ 17:52:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0