Vardagsflört

16.33 Onsdag

Idag knackade det en kille på dörren när jag var ensam hemma. Han hade dock ringt och förvarnat mig om att han skulle komma någon gång efter två, så 14.17 stod han utanför dörren.

Det var tvättmaskinsmannen naturligtvis. Ingen romantisk inför-alla-hjärtans-dag-överraskning alltså, som man kanske kunnat hoppas på.

Problemet var att vi har en rätt lång trappa som svänger två gånger upp till dörren, och det visade sig att han inte kunde förflytta tvättmaskinen på egen hand uppför trappan (trots att jag erbjöd mig att hjälpa till, blink, blink, jag kände mig som en riktig Desperate Housewife, haha). Så vi bestämde att vi har en ny dejt i morgon, och dessutom tar han med en kompis. Snajsigt, snajsigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0