Reklamavbrott

22.01 Söndag

Vad har jag hittat på idag då? Inte så mycket tror jag, kan i alla fall inte minnas något speciellt.

Nyss tittade jag på So you think you can dance - Australia. Jag har egentligen aldrig varit så intresserad eftersom jag föredrar sångprogram framför dansprogram, men nu har jag verkligen ryckts med och följer med stort intresse. Det enda som förstör det hela är reklamavbrotten. Efter vart enda danspar är det reklampaus! Det är ju så man får dåndimpen i bara farten. Jag tappade räkningen på hur många gånger det var paus, men det är säkerligen fler än båda händernas fingrar, och det på bara två timmar.

Suck för reklamavbrott i överflöd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0