Leconfield - Onsdag (bilder)

Natural Horsemanship i bilder från onsdagen:


Tim flyttar på hästens bakdel i en cirkel genom att imitera en annan häst och vinka med fingrarna.



Tim får hästen att backa igenom en tunnel gjord av elever.



Som belöning får hästen stå i ett däck.



Tim springer framför hästen som följer efter i varenda rörelse.





Tim hoppar tillsammans med hästen.



Tim får hästen att flytta sig genom att peka ut med händerna och flytta över sin vikt till olika sidor.





Tim med hästen i däcket.



Hästen plockar upp Tims hatt från marken och ger den till honom igen.



Hästen bugar och säger tack för uppmärksamheten.



Och så avslutar vi det hela med att lägga oss ner och sova tillsammans.






Här är vi på väg för att fixa stängsel



Utsikt



Fin liten spindel



Checka in mitt galna ansiktsuttryck när jag hugger träd!



På väg hem igen. (Notera även att jag har två hattar på mig, den ena är Jeremys, snajsigt värre va?) De två i bakgrunden är det norska paret, Marie och Sigmund.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0