Armidale - Bilder

18.58 Fredag

Här kommer lite bilder som jag inte lagt upp än. De är från Armidale, stället där jag var tre nätter innan jag åkte till Leconfield i januari.


Närkontakt med "vilda" kängurur. Deras mammor hade dött och togs nu om hand av en "djurräddare". Så de var vilda, även om de inte var helt ovana vid människor. Superhäftigt att klappa dem!



I hans trädgård.





Jag satt på marken och tittade på dem, och plötsligt hoppade en fram till mig! Helt otroligt!



En orkidé vi såg på vår bushwalk i nationalparken utanför Armidale. Tydligen är de ovanliga, men vi såg hela tre stycken.



Jag och mina ödlor! Visst ÄR den söt!?


Kommentarer
Postat av: Emily

Ååh, vad söta! Om jag någonsin kommer till australien vill jag också träffa kängurus. Tänkte på en sak nu, varför inte söka till veterinär i australien? En ex-kursare till mig har precis flyttat ner dit och börjat plugga. Vore inte det häftigt? :)

2009-02-20 @ 20:09:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0