En helt vanlig söndag

21.04 Söndag

Det har känts som jag varit upptagen idag, men frågan är, med vad?

Jag spelade Guitar Hero, vilket jag inte gjort på en månad, så var lite ringrostig, men det gick bra ändå. Jag har även spelat pingis i garaget med pojkarna och Hee, fast hon var rätt dålig faktiskt.

Sen har jag tvättat och diskat och lite sånt, men tvättmaskinen fungerar inte längre. I manualen står det att manska ringa service, men ska prata med mamman när hon kommer hem. Hon jobbar nämligen just nu och kommer hem senare ikväll.

Just nu tittar jag på So you think you can dance Australia. Jag har faktiskt inte tittat på det innan, men faktum är att det är rätt okej, även om jag generellt föredrar sångtävligar. 

Min mage är för övrigt uppsvälld efter en gigantisk portion fruktsallad. Tur att något så gott samtidigt är supernyttigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0