Tyskans sista natt

00.57 Torsdag

Tyskan ska åka hem i morgon, eller ja, idag blir det ju faktiskt, och vi har suttit och pratat och druckit öl (bara en var i och för sig) hela kvällen/natten i mitt rum. Hon gick precis ner till sitt rum och nu har jag tänkt gå och lägga mig och sova några timmar innan jag måste upp vid 6.30 igen.

Det är ju bara så konstigt att det alltid är så att man kommer närmare någon i slutet av allting. Alltså, vad jag menar är att jag och tyskan har ju inte direkt varit bästa vänner här hemma, inte alls så att vi varit ovänner, men det ar ändå funnits någon sorts avstånd mellan oss. Men nu, ja nu, kan vi prata om det mesta utan problem och skratta tillsammans och allt möjligt. Men aja, Tyskland är ju inte så långt från Sverige, så skulle det vara så så kan man ju alltid träffas i Europa i framtiden. Det är fördelen med att träffa folk från Europa i Australien, man vet att man kan träffa dem igen om man skulle vilja. Det är lite svårare att träffa australiesare och ha återträff i framtiden bara så där.

Men det var inte det det här inlägget skulle handla om. Det skulle egentligen bara handla om att jag är trött efter att ha pratat med tyskan ett tag. Så vi slutar där och säger god natt!

Kommentarer
Postat av: Mammica

God natt!

2009-02-19 @ 21:50:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0