Tom rubrik

22.12 Onsdag

I förmiddags kom mamman och Le hem från Schweiz igen. De hade köpt choklad till oss här hemma. Mumsigt. Och Ry berättade för mamman om min gratängsak jag gjorde igår, och att jag borde göra den igen för att den var så god. Stolt som tuppen.

Jag är för trött för att hitta på något annat roligt att skriva, trots att jag sov några timmar extra under dagen som gått.

Önskar jag kunde snorkla och titta på fantastiska fiskar igen. Gårdagen var verkligen toppenlyckad, hade inte kunnat vara bättre, och kan inte sluta tänka på det.

Life's unpredictable.


Kommentarer
Postat av: Sara

Vet du om du får jobba på hans pappas gård än??

2009-02-25 @ 14:51:59
Postat av: Mammica

Hur gick för Le i tävlingen?

Och hur gick det för dig? Vann du städtävlingen?

2009-02-25 @ 18:24:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0