Städbilder

17.18 Torsdag

Här kommer ett par bilder från min städvecka, som för övrigt inte är helt klar ännu.

Före och efter spindelnät.
Det är inomhus och det är fruktansvärt. När jag dammsög där uppe i hörnet (det är ett fönster högt ovanför dörren) kom det ut en fet äcklig spindel som jag sög upp i maskinen. Lite dåligt samvete hade jag, men sen vågade jag inte stänga av dammsugaren på ett bra tag. Tänk om den överlevt sin vilda färd och klättrade ut igen. Huga! Det spindelnätet som sitter kvar är på utsidan av fönsterrutan.

Före


Efter


Klicka på den här för att se skillnaden mellan rent och skitigt ännu tydligare. Det där bruna är alltså ingen skugga utan helt enkelt s.m.u.t.s. Smuts.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0