Slapp och lyx

17.38 Lördag

I morse när jag vaknade bestämde jag mig för att idag skulle bli en slappe- och lyxdag.

Jag och Hee hade planerat en shoppingtripp, och trots att jag inte behövde någonting alls slutade det med att jag köpte foundation på Body Shop (vilket jag hade behövt inom en snar framtid i vilket fall), massa choklad, Mentos, tuggummi, en koreansk glass och TVÅ filmer. 50 first dates (som jag precis tittat på tillsammans med Ry, och vi upptäckte att den visas på TV om en timme, lite dumt att jag inte visste det tidigare) och Little Children med Kate Winslet. Har aldrig hört talas om den vad jag vet, men hoppas att den är bra. Den ska jag däremot INTE titta på tillsammans med Ry eftersom det står "Strong sex scenes, Strong themes" på den, och jag tycker inte det är så passande för en elvaåring.

Så när jag och Hee kom hem åt jag lite lunch och frossade i choklad och tittade på film. Frågan är bara vad jag ska sysselsätta mig med nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0