Mer jobb

18.31 Torsdag

Nu har jag skickat iväg en ansökningsförfrågan (man var tvungen att få ett speciellt formulär skickat till sig för att kunna ansöka om jobbet) till en annan hästfarm. Men det är bara ett deltidsjobb (helger plus en veckodag), men skulle jag få det kanske man kan hitta något annat jobb under veckorna. Fast då är jag ju visserligen inte ledig alls, men det kanske man kan stå ut med ett tag.

Alla jobb hittills har förresten varit i NSW (New South Wales för de som inte vet det, och det är där Sydney ligger), men jag har börjat vidga mina vyer och även kollat lite i övriga Australien, så som Queensland, Victoria, South Australia och Northern Territoy, även lite i Tasmanien, men Western Australia vill jag helst inte till. Det är bara öken och Perth, inget mer. Visserligen är NT bara Darwin, Alice Springs och öken, och SA är bara Adelaide och öken, men det känns ändå bättre än WA.

Så som sagt, håll tummarna att jag får napp den här gången.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0