Matlagning

13.02 Tisdag

Jag har precis varit superduktig och gjort middag, uti fall att jag inte är hemma tills middagsdags. Precis som jag förresten gjorde igår. Då gjorde jag potatismos med köttbullar till Ry och Hee innan jag åkte till stranden. Och idag har jag gjort den där mossakaskapelsen. Och så gott det ser ut sen då! Jag menar, titta på det här:



Vänster: Vegetarisk version gjord på vegetarisk färs jag hittade i affären
Höger: Köttversion gjort på köttfärs

Andra ingredienser: Tomat, morötter, potatis, ostsås och ost.

Jag har ingen aning om hur det smakar, men det ser ju onekligen rätt okej ut, tycker jag.


Och det här var min lunch idag:



Potatismos, vegetarisk färs, ärtor och ketchup. Mumsigt. Jag är så glad att jag kunnat göra något annat än pasta och pastasås de senaste dagarna. Så fruktansvärt långtråkigt med bara det hela tiden!

Kommentarer
Postat av: Sara

Mos och färs låter väldigt konstigt tillsammans :P Var det gott?

2009-02-24 @ 10:57:25
Postat av: B

Nu blev jag hungrig!

2009-02-24 @ 17:14:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0