Leconfield - Torsdag (bilder)

Torsdagens bilder:


Vi föser ihop boskapen.



Jag försöker fånga in en kalv med lasso



Finalrundan - Fånga en springande kalv



Nu, fånga in en kalv utan lasso, och brotta ner den. Jag och Mary från Tyskland var ett bra lag faktiskt.





Inte min hatt, men det var två sådana här jag fick nerstoppat i den. Usch för tjurtestiklar!



På väg hem efter en superolig dag.



Utsikt



Jag och Nugget (i bakgrunden ser man hur folk har problem med att komma över ett jättebrant dike, hästarna gillade det inte alls)



Nugget står och tittar på mig medan jag plockar björnbär. Mums!



Min underbara Nugget och jag.






Kommentarer
Postat av: annie

fyyy fasen vad roligt det verkar! jag vill jag vill jag vill :) Hoppas du trivs!

2009-02-08 @ 00:41:21
URL: http://annelieberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0