Leconfield - Fredag (bilder)

De sista bilderna:


Jag och Nugget ute på simtur. (Jag gör en jätteful min, bortse från det är ni snälla, haha.)



En fin kvällsol. (Bilden är inte från min vecka på farmen.)



Hästar springandes upp för en backe. (Bilden är inte från min vecka på farmen.)





Nästan alla bilder jag lagt upp här är inte tagna av mig själv, utan vi fick köpa en DVD med massa bilder som tagits av personalen under veckan. 20 dollar för över 1100 bilder, plus låtar som spelats i vårt lilla skjul. Vi blev nämligen väckta av samma låt varenda morgon klockan 6.30, så vi ville så hemskt gärna ha den också. Så att vi kan plåga oss själva genom att lyssna på den om och om igen.

Kommentarer
Postat av: Marie og Sigmund

Hej Anna! Fin blogg du har! Nå reiser vi endelig fra Tamworth, vi kjeder oss! Skal på en gård og gjøre helpx-jobb, de har kyr, sauer og hester. Håper alt er bra med deg!



Kram frå Norge

2009-02-03 @ 02:54:53
URL: http://www.marieaustralia.blogspot.com
Postat av: Miguel Ángel García

Hola :D



Me encantan estas fotos. ¡¡Son preciosas!! :D

Cuéntanos algo en español sobre tu viaje :)



Espero que lo estés pasando muy bien. Sin duda, eso parece por las fotos.



Besos,

Miguel :-)

2009-02-03 @ 11:13:06
URL: http://www.escuelai.com
Postat av: Rickard

Det verkar vara hur roligt som helst där, jag blir riktigt avis.



Kramar ifrån kalla sverige ;)

2009-02-03 @ 16:25:24
Postat av: Sara

Jag fattar lite av vad Miguel skriver :D Att han/hon gillar fotona och att du är precious?? ;) Och nåt med resan/viaje? Och att han önskar dig väl? Pusss Miguel



Eller hur mkt rätt hade jag?:P

2009-02-05 @ 16:00:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0