Ladette to Lady - Aussie

22.56 Måndag

Det här TV-programmet måste var ett av de mest flippade som gjorts. Man har tagit åtta australiensiska fruktansvärt fruktansvärda tjejer i 20:årsåldern och satt dem på ett plan till England för att där göra dem till damer. De super, strippar och uppför sig på ett sätt jag själv aldrig skulle få för mig att ens tänka tanken om att göra. Ni förstår?

Exempel: På planet söp de sig fulla och störde övriga passagerare så mycket att när de landade fick tio polismän kallas till platsen och ta hand om dem.

Exempel 2: På bussen från flygplatsen moonade (visade rumpan, för de läsare som inte vet vad det betyder) allihopa mot bussens fönsterrutor.

I den här skolan får de lära sig hur man ska bete sig på ett uppfostrat sätt, men det är minst sagt inte lätt att få in det i deras sätt att tänka (eller snarare inte tänka). Hela idén är så tokig att programmet är något av det mest underhållande jag sett. Man blir avskräckt och undrar hur in i hela Norden någon kan bete sig på det sättet som de gör.

Sammanfattningsvis: Avskyvärt, horribelt, fruktansvärt, men skrattretande, roande och fram för allt underhållande.

Kommentarer
Postat av: Sara

Det låter så vruickat så det skulle inte förvåna mig om det var skådespeleri alltihopa!

2009-02-17 @ 08:06:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0