Klippt till

15.24 Tisdag

Jag har klippt mig!

Okej, kanske inte världens mest intressanta nyhet, men jag klippte mig själv, och det är lite större.

Okej, det kanske inte heller är speciellt mycket att hurra för eftersom jag titt som tätt brukade (notera imperfektformen) trimma min lugg. Det intressanta är nu att jag inte har gjort det på superlänge, och att jag dessutom har haft snedlugg ett bra tag nu, och bestämde mig för att fixa till den istället för att klippa vanlig lugg. Och faktum är att det blev rätt bra. Dessutom klippte jag lite i uppklippningarna (mest på sidorna, men även lite på baksidan av huvudet, även om jag inte har en aning om hur det ser ut där nu).

Jag kanske till och med ska våga mig på att toppa också? Man kan ju alltid gå till ett proffs om det blir katastrof, men gud så mycket billigare det är om man kan klippa sig själv.

Kommentarer
Postat av: Sara

Haha jag klipper mig själv hela tiden :P Men jag har inte vågat mig på att klippa upp det :P Kan du inte lägga in en bild?:P

2009-02-17 @ 08:04:13
Postat av: Emily

Lycka till med toppningen! Jag tror aldrig jag vågat klippa själva håret själv. Luggen möjligtvis...

2009-02-17 @ 14:06:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0