Jobbuppdatering

18.08 Torsdag

Det var ett tag sedan jag uppdaterade bloggen angående mitt jobbletande. Men det beror mest på att det inte funnits så mycket intressant att skriva om just det.

Idag har jag dock skickat iväg mitt CV till en annan farm, en hästfarm, där de sökte stallhjälp i form av stallarbete, ryktning, sadling och en del ridning. Jag tror det hade passat mig superbra, så nu är det bara att hålla tummarna för det.

Det har helt klart varit svårare än jag trodde att skaffa jobb i Australien. Kan det kanske bero på den ekonomiska världskrisen? Kan mycket väl vara så. Fast man tycker att man borde kunna få ett normalt jobb ändå på något sätt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0