Deppkväll (och inte som i Johnny)

21.53 Fredag

Det är fredag kväll. Just nu är det bara jag och Hee som är hemma. Le och mamman är på väg till Schweiz och tyskan är ute på vift någonstans. Jag är trött, men det känns som att det är för tidigt att gå och lägga sig redan nu.

Det går inget bra på TV, de skulle visa filmen Holiday som jag planerat att se, men av någon anledning utgick den och istället visades något annat onödigt program.

Vi har inga chicka cheer me up filmer jag vill se. Inga roliga komedier eller mysiga romantiska små sagor. Ingenting.

Och det regnar och regnar ute. Skitväder rent ut sagt. Är det konstigt att man deppar ihop när vädret är kasst efter att ha varit varmt och skönt (jag föredrar helt klart värmen framför kylan och regnet, även om jag vet att jag någon gång klagat på att det var För varmt). Vart tog sommaren vägen?

Kommentarer
Postat av: annie

hur går det med bränderna där nere?

2009-02-13 @ 13:34:25
URL: http://annelieberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0