Ny resa

08.51 Onsdag

Just nu sitter jag i en skola i Mt Allan. Det ar har min chef pa Mt Denison jobbar pa dagarna som larare, ca 35 minuter fran farmen. Senare idag ska jag aka med rektorn in till Alice Springs eftersom jag ska flyga till Tamworth igen. Trakiga saker har hant som kastat allting upp och ner den har veckan.

Jag har inte bokat nagra flighter eftersom jag inte vet alls vilka dagar jag kommer bli tvungen att vara borta. Egentligen kanns allting valdigt impulsivt, men jag vet att det ar vart det. Forhoppningsvis kan jag komma tillbaka hit pa sondag eller mandag, for pa mandag borjar vi "mustering" (ihopfosning) med helikopter och allting. Det vill jag inte ga miste om.

Men skulle det bli sa, sa ar det anda vart att missa. Jag har viktigare saker jag maste ta itu med.


Forresten, igar var det min fodelsedag och tjejerna hade gjort en chokladtarta till mig. Supergulligt! De sjong for mig pa morgonen ocksa, pa blandad engelska och tyska (Happy Birthday, Liebe Anna, haha), sa jag hade en valdigt trevlig fodelsedag faktiskt. Trots alla omstandigheter.

Kommentarer
Postat av: David

Vad har hänt?

2009-08-12 @ 03:35:49
URL: http://rechuck.blogg.se/
Postat av: Mammica

Hoppas att det går bra med bokningarna och att det blir en fin ceremoni och inte alltför soglig i Tamworth. Men det är nog svårt att undgå. Men nu kan vi ju ha lite mer kontakt under tiden. Kram på dig!

2009-08-12 @ 07:06:29
Postat av: Sara

Skönt att höra att födelsedagen blev bra trots allt :)

2009-08-12 @ 08:04:22
Postat av: Lollo

Grattis på dig!



Hoppas det löser sig, det som nu hänt...

2009-08-12 @ 10:17:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0