Anledningen

00.08 Lördag

Anledningen till varför jag i morgon sätter mig på en buss för att åka åtta timmar till Tamworth är att Jeremy, mitt livs kärlek, har dött. Jag tyckte att mina läsare har rätt att veta det, trots att ingen av er träffat honom.

När jag fick reda på att det skulle hållas en minnesstund för honom på söndag tog det inte många sekunder för mig att bestämma mig för att på något sätt ta mig dit.

Det har varit en jobbig vecka, med resor och boende som skulle försöka pusslas ihop. Jag har inte bokat någon tillbakaresa ännu, men det löser sig på något sätt. Det gör det alltid.

Kommentarer
Postat av: Lollo

Oj... shit. Beklagar sorgen. Vad hemskt. :(



Var ni tillsammans, eller var ni bara vänner?

2009-08-14 @ 19:42:34
Postat av: Rickard

Så tragiskt det kan bli :( det är väldigt otröstlig händelse.... men låt inte inte detta hindra din resa i livet, stanna upp och sörj lite och gå sen vidare.... U are strong and keep it up. XX

2009-08-15 @ 13:56:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0