Bokat biljetter

10.27 Onsdag

Jag har precis bokat in mina resor till Melbourne och Canberra. Eller vänta lite, jag tror inte ens att jag nämnt det, men jag ska åka dit i alla fall.

Måndag 27/4  Sydney-Melbourne  (flyg)  10.05-11.40  $ 92,00  (varav $ 3,00 i kreditkortsavgift, hrm!)

Onsdag 29/4  Melbourne-Canberra  (buss)  20.00-04.00  $ 61,00


Lördag 2/6  Canberra-Sydney  (buss)  18.00-21.15  $ 15,00

Totalt kommer jag spendera 3 dagar i Melbourne med min brittiska vän som jag träffade på ett vandrarhem i somras (alltså i december) och 2,5 dagar i Canberra med Ren (killen jag träffade i Spanien förra året för den som inte minns). Det totala priset hamnade på $ 168, vilket är lite mer än vad jag tittat på tidigare. Men jag bestämde mig för att korta ner vistelsen i Melbourne eftersom min kompis var bortrest helgen innan, och jag känner att jag kan lika gärna komma tillbaka vid ett senare tillfälle hellre än att spendera en helg ensam nu.

Det som ska bokas nu är två vandrarhemsnätter i Melbourne. Nätterna i Canberra sover jag hos Ren, och natten mellan Melbourne och Canberra sover jag på bussen. Billigt och bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0