Tröttsam kväll

22.46 Söndag

Ikväll skulle jag eventuellt ha träffat ett norskt par som jag träffade på Leconfield. Men det blev aldrig av eftersom tjejen hade ont i huvudet. Synd. Hade varit trevligt att träffa dem igen.

Annars ikväll har jag blivit uppvaktad av och irriterad på Ry, Le och deras kompis Bra. Bra är lika gammal som Le, 13 alltså. De är egentligen rätt roliga, men ibland tröttnar jag bara på deras spel och upptåg. Fast å andra sidan, de är ju rätt roliga. Ungefär lika roliga som att säga samma sak två gånger. Intressant va?

Okej, jag är supertrött. Det är därför det här inlägget kan verka lite knasigt. Jag bör nog sova snart tror jag. För killarna ska upp klockan fyra i morgon för att surfa innan de åker och campar i fyra dagar hela högen. Ska bli skönt att få lite lugn och ro i huset ett tag nu.

Och nu ska jag gå och borsta tänderna och sova. Höll på att svimma innan. Blev yr och svettas som en gris nu. Kanske är sjuk?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0