Trevlig torsdag

20.38 Torsdag

Idag var en trevlig dag i stan. Jag träffade Mary (tjejen från Leconfiled) och vi satt på Glora Jeans (ett café) och drack varm choklad i 2,5 timmar. Vi pratade om allt möjligt och hade väldigt trevligt med massa minnen från leconfield och up dates om vad vi pysslat med efteråt.

Dessutom pratade om folks förväntningar. Hon är "gammal" (26 om jag minns rätt) och "borde" skaffa ett normalt 9-5-jobb men menar att den livsstilen inte passar henne. Inte än i alla fall. Och precis så känner jag också just nu. Varför börja plugga när hela världen ligger framför mina fötter. Jag ska till Japan och Hong Kong snart. I januari/februari vill jag till Korea och Vietnam (kanske Japan igen?). Och någon gång efter det vill jag till sydamerika. Jag vill se fler platser och uppleva massa spännande saker.

Det är vad jag vill just nu i alla fall. Men man vet aldrig vad som händer.

Kommentarer
Postat av: Mammica

Och när ska du vara hemma och ta emot dem som ska komma och hälsa på i Sverige?

2009-04-23 @ 17:53:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0