Tack McDonald's!

18.04 Torsdag

Nu sitter jag på McDonald's. Det är betydligt bekvämare än att sitta utanför ett hus i ösregn, så det här kommer bli min standardplats tills vi får Internet där hemma igen. Internet här är dessutom hyfsat snabbt och gratis. Perfekt.

Jag har flera gamla inlägg som jag tänkt publicera, men det fungerar inte att ladda upp bilder just nu, så vi får ta det vid ett senare tillfälle.

Jag lever i alla fall fortarande, och igår var det 1 april. Jag lyckades lura fem personer där hemma med ett SMS där jag skrev att jag skulle till Northern Territory för att träffa Jeremy, och att jag inte hade något jobb där, men att det antagligen skulle lösa sig. Alla gick på det. Kanske inte ett bra aprilskämt, men jag var bara tvungen att göra något.

Nu ska jag fortsätta surfa nätet och se vad jag kan hitta. Så skönt att ha Internet tillgängligt igen, även om jag måste gå i en kvart för att kunna nå det.

Kommentarer
Postat av: Dress Like a Princess

Härligt å va i Australien :)

2009-04-02 @ 09:13:41
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/
Postat av: Sara

Jag tycker inte dte var något speciellt april skämt! Varför åker du inte och hälsar på honom? Som jag sa vad håller dig fast där du är nu??

2009-04-02 @ 15:20:07
Postat av: Emily

Jag gick inte på det helt. skrev ju tom att det kanske var ett aprilskämt. :P men lite dyrt att vela i så långväga sms... resten bjuder jag på :P Fär övrigt håller jag med Sara!!

2009-04-05 @ 21:32:54
URL: http://emilyskabliingenjor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0