Städat klart

12.20 Torsdag

Nu har jag gjort lite basic städning i huset så att det ser okej ut när familjen kommer hem idag. Jag har städat upp i köket, dammsugit och torkat golvet, och dammsugit i resten av huset (där går det inte att torka golvet eftersom det är heltäckningsmattor överallt), plus ordnat upp så att det inte ligger saker över allt. Ser väldigt prydligt ut nu måste jag säga.

Så nu har jag tid över till att slappa lite innan jag måste dra mig in till stan. Jag kan dock knappt äta eftersom min vidsomdstand har börjat göra ont igen. När slutar de egentligen att växa? Kan de inte bara få fart och hoppa ut och vara klara, eller något sånt? Dessutom har jag ont i halsen och lite i örat. Inte speciellt bra. Men jag överlever.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0