Spansk pizza

23.54 Lördag

Mm, vad gott det var med spansk pizza. Ja, vi hittade efter mycket letande en spansk restaurang som hade pizzor. Det var nämligen supersvårt att hitta en riktig pizzeria, men att äta pizza och dricka sangria samtidigt, det hade inte kunnat bli bättre. Dessutom åt vi var sin mud cake (aka kladdkaka på svenska). Mumsfillibabba!

Vi hade en väldigt gemyligt kväll (det märks på ordvalet att jag spenderat tid med en tyska) tillsammans, och i morgon åker hon tillbaka till Tyskland. Sorgligt. Men hon kommer tillbaka i juli, fast bara till Alice Springs och Darwin, så eventuellt kanske vi kan träffas där. Skulle vara väldans najsigt i så fall.

Nu är jag trött och ska nog sova.

Jag kan skriva mer i morgon när jag vaknar. Bland annat om en hummer och Le's frånvaro (det här blev mina egna minnesanteckningar). Natti natti på er där hemma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0