Söndag morgon

11.01 Söndag

Nu är jag uppe och hoppar igen. Nåja, jag kanske inte hoppar, men jag har varit uppe i ett par timmar i alla fall.

Igår såg jag och Mary en 10-15 meter (om min uppskattningsförmåga är någorlunda okej) lång Hummer. Bilen alltså, inte djuret. Den var supercool och jag hade gärna tagit mig en tur i den.

När jag kom hem igår var inte Le (13:åringen för att göra det tydligare) hemma som jag räknat med, så jag ringde hans mobil för att checka läget, men kom bara till mobilsvaret. Då ringde jag till hans kompis mammas mobil (trots att klockan var 22.45, det var ju jag som hade ansvaret för honom eftersom Vi var i Armidale och jag ville veta var han höll hus), och som jag trodde så var han hos dem.

I morse strax efter att jag vaknat fick jag ett sms från honom där han sa att han sagt till mig igår att han skulle stanna där, men det har jag absolut inget minne av. Kan hända att han faktiskt nämnde det, men det kommer jag inte ihåg i så fall. Och det är nästan mer troligt att han glömde bort att säga det. Men det spelar inte så stor roll längre.

Idag vet jag inte vad jag ska göra riktigt. Packa min väska för imorgon kanske. Det är nog en bra idé. Tåget till flygplatsen kostar över 15 dollar, dyrt som tusan för en resa som tar ca 20 minuter tycker jag. Jag minns i Spanien så kostade tunnelbanan 1 euro och man fick betala 1 euro extra för att komma till flygplatsen. Det var minsann billigt och bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0