Nutida inlägg

21.06 Lördag

Och här kommer ett up to date inlägg, skrivet på McDonald's precis nu.

Vad som hänt sedan det förra inlägget skrevs är:

Bion i tisdags blev Oscarsvinnande "Milk". Hee gillade den inte, men jag tyckte den var bra faktiskt.

Jag skulle hämta upp en japan som skulle bo hos oss igår, men efter en promenad på 40 minuter (han skulle hämtas upp på en skola) så fick jag reda på att Vi hade gett mig fel dag, och att det var idag, lördag, som han skulle komma. Snacka om promenad i onödan, även om det kan ses som bra motionering.

Japanen är en 24:årig kille som knappt kan någon engelska, vilket kan bli väldigt intressant. Han har fått mitt rum nu, och jag har flyttat ut till vardagsrummet. Min säng står bakom en soffa i ett hörn (kattens toaletthörn, där han nu inte kan bajsa på mattan längre eftersom min säng står i vägen) och jag har försökt organisera alla mina saker så bra som möjligt så att jag inte behöver sprida ut dem över hela huset. Så det ska nog gå och överleva ändå. Nackdelen är att katten väckte mig i morse vid kvart över sex eller något, och sedan en timme senare väckte Ry mig genom att kasta en pappersboll i huvudet på mig. Superkul.

För övrigt hade det nog inte hänt så mycket den här veckan. Har städat en hel del som vanligt, och det har regnat massvis större delen av veckan. Inte speciellt roligt väder alltså.

Jo, jag har förresten fått ett till svar från mina babysitter flyers. Det är en familj med två söner på 2 och 3,5 år och de betlar ganska bra timlön, så låter lockande. Jag ska träffa dem på tisdag förmiddag, så hoppas jag kan få lite extra pengar genom det. Skulle vara trevligt.

Jag vet inte riktigt om det här så mycket mer. Jag har fått ett nytt beroende bara. Att spela Spryo 2 på Playstation. Stackars lilla mig som har så mycket fritid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0