News update at Donkan

18.55 Måndag

Och så var vi på Donkan igen då. Kan inte slita mig härifrån utan måste få mina minuter av min dagliga Internetdos. Det blir lätt så när man varit utan Internet i två veckor.

Idag städade jag mitt hörn i vardagsrummet. I Australien har de heltäckningsmattor överallt, och där katten varit och bajsat X antal miljoner gånger och där vi hällt på både vinäger och natriumgrejsemojs som luktar nästan lika illa som bajset, just i det hörnet hra jag alltså min säng. Jag bestämde mig för att städa upp där en gång för alla och sprejade på mattrengörning och skurade mattan. Superkul. Eller inte. Men nu är det rent och luktar inte skit under min säng i alla fall. Alltid positivt.

Något annat intressant har inte hänt. Lite städning och så som vanligt, inget stort.

Igår ansökte jag förresten om farmjobb igen. Vi får väl se om det blir något av det den här gången. Ett riktigt farmjobb alltså, och inte i ett hoppstall med en elak och galen chef.

Kommentarer
Postat av: Emily

Mysigt sovställe du verkar ha fått för stunden :P

2009-04-06 @ 21:37:40
URL: http://emilyskabliingenjor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0