McDonald's igen

19.44 Söndag

Ännu ett besök på McDonald's. Tillsammans med både Hee och japanen. Kommer inte ihåg exakt vad han heter, måste fråga honom om det. Fast hans engelska är inte superbra, man får använda enkla ord och meningar för att han ska förstå. Men han verkar trevlig ändå.

Inga fler pappersbollar i huvudet hittills. Fast vaknade tidigt ändå, trots att vi vann en timme inatt eftersom vi ställde om klockan till vintertid inatt. Så nu skiljer det bara 8 timmar mellan Sverige och östra Australien. Se kartan här.

Vad mer kan jag säga? Det har inte hänt så mycket faktiskt. Spelade en massa brädspel med Ry idag eftersom han behövde lite uppmuntring när Le och Vi åkte iväg till stranden utan honom (för att han inte ville det). Vi spelade bland annat nio omgångar av Gissa vem, en omgång av The Simpson Game, som för övrigt var rätt tråkigt och hemskt) och en omgång av Monopol, som jag för övrigt avskyr eftersom det aldrig tar slut. Det roliga med det här spelet var dock att vi inte spelade med papperspengar utan med kreditkort och en liten maskin som höll reda på våra pengar. Rätt intressant faktiskt.

Något mer han nog inte hänt. Eller jo, Ry dödade min drake idag. Spyro på PlayStationet alltså. Jag var rätt sur på honom ett tag efter det, men sen insåg jag att det bara var ett spel och det inte är hela världen om jag måste göra om allting igen.

Så nu ska jag se om jag kan hitta något intressant att göra på nätet tills Mammica och Lillebror kommer tillbaka efter frukosten där hemma.

Kommentarer
Postat av: Emily

HAHAHAHAA Anna lilla, bli arg på ett barn för en sådan barnslig sak. Underbart roligt! :D



Måste säga att t o m sällskapsspel hänger med i teknikutvecklingen. coolt!

2009-04-05 @ 21:21:10
URL: http://emilyskabliingenjor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0