Japanplaner

23.21 Onsdag

Oh, jag måste bara säga en sak till innan jag går och lägger mig.

Yas (min japanske vän jag träffade i Spanien) har lovat mig att följa med mig till Osaka och Kyoto när jag åker till Japan! Ska bli superspännande. Han sa att det är en festival eller något med samurajer och massa sånt i Kyoto den helgen. Snacka om bra tjaming! Plus att han sa att jag skulle förvändlas till geisha. Det skulle också vara så himlans coolt.

Jag ser verkligen fram emot Japan. Vilket litet äventyr det kommer bli!


Fast jag borde verkligen ta en sak i taget. Har fortfarande inte bokat något vandrarhem i Melbourne än. Kanske bör göra det snart.


Kommentarer
Postat av: Mammica

Hmmm, vet du vad en geisha är? Nä, trodde nog inte det... Fast en serös geisha har låång utbildning och ägnar sig åt seriösa saker.

2009-04-22 @ 15:31:59
Postat av: Anonym

Geisha... Ska du förföra japanska män och turister? Eller bara underhålla dem på ett litet snällt sätt? ;)

2009-04-22 @ 21:03:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0