Geisha

08.52 Torsdag

Först och främst till Mammica och Emily:

Geisha är choklad, det vet väl alla! Nä, men jag antar att man bara får ta på sig kläder och bli sminkad som en riktig geisha. Jag har inte tänkt utbilda mig till det. Men jag tror det är rätt häftigt att bli förvandlad till en geisha för en stund, fast jag tror också att det kan vara rätt dyrt. Men det får vi se på plats.

Nu tänkte jag försöka vara effektiv och duscha, äta frukost, städa och äta lunch innan jag åker in till stan för att träffa min kompis. Ska bli jättekul att träffa henne igen och prata gamla minnen från Leconfiled och höra vad hon haft för sig sedan dess.

Kommentarer
Postat av: Mammica

Det är nog lättare at klä ut dig till en chokladbit än en japansk geisha... De är 1,40 m långa och har skostorlek 33. Eller nå´t sån´t.

2009-04-23 @ 07:15:26
Postat av: Sara

Haha nä för en Geisha är väl i stort sett en prostituerad fast med andra ord!? :P Jag såg en film om en gesiha och den handlade om det iaf :P

2009-04-23 @ 07:58:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0