Dajm

21.44 Onsdag

Det blev inte riktigt som jag tänkt mig idag, men det gick bra ändå. Stället jag skulle besöka heter Nordic Fusion och de säljer skandinavisk design och mat, bland annat choklad, precis som Mammica gissade. Tyvärr hade den här affären inte speciellt stort urval, men tjejen som jobbade där (som för övrigt var svensk och pratade svenska med mig när hon såg min KRAM-knapp på jackan) sa att i Manly finns en större affär där de har mycket mer saker att välja på.

Jag köpte i alla fall en påse Dajm för 9,90. Svindyrt egentligen, men gud vad gott det är. Himmelskt gott!

För övrigt har jag inte gjort på långa vägar så mycket som jag hade velat. Borde ha städat ellet gjort lite nytta här i huset. Men har på något sätt lyckats slöa mig igenom hela dagen.

I morgon ska jag dock in till city och träffa en av tjejerna från Leconfield. Ska bli trevligt!

Kommentarer
Postat av: Sara

Guuud ja dajm är nog den godaste chokladen som har skapats! Jag har fått dille på dajm den senaste tiden! Hoppas dte inte börjar visa sig på magen... :)

Ha så skoj imorgon!

2009-04-22 @ 15:10:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0