Blandade bilder

01.42 Fredag

Snacka om att utnyttja Internet till sent på natten. Är superdupertrött nu. Men här kommer lite olika bilder med tillhörande gamla opublicerade inlägg från tiden som gått. Bättre sent än aldrig, eller hur? (Orden med fet stil är förresten klickbara länkar.)



Här kommer två små kollage med bilder från hästgården, trots att jag nu lämnat stället tyckte jag att det vore orätt om jag inte publicerade dem.



Det här är hur för- och eftermiddagarna generellt såg ut. Vi hade vanligtvis lunch mellan 13.30 och 15.00, men det berodde på hur många hästar hon skulle rida och om det var andra saker som också skulle göras (till exempel om hovslagaren skulle komma). Och för dem som inte kommer ihåg, så här såg det ut på morgonarna.




På eftermiddagarna gjorde vi även i ordning maten inför frukosten dagen efter och satte på alla täckena. Vi slutade vanligtvis runt 18.30 men ibland kunde hon hålla på till 19.30.




Det här är några bilder på hur omgivningarna såg ut. Bland annat är det två bilder på mitt lilla hus (den största bilden i mitten är framsidan) och Nikki i en utav diethagarna (längst ner till vänster på bilden, och nummer 11 på områdeskartan).





Jag bjuder även på en söt bild på Balance (hage nummer 14), det lilla fölet vi hade. Visst är hon underbar?






Här är en bild på några av mina kulinariska konstverk. Mycket goda minnen.


Kommentarer
Postat av: Behm

Hej :) Kul ä läsa om andra som e iväg å "aupairar" ;) Varför valde du att byta från förra jobbet?

2009-04-10 @ 09:59:54
URL: http://copperglow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0