Barnvakt

12.21 Onsdag

Jag har nyss arbetat i en timme. Som barnvakt!

Mamman ringde igår och frågade om jag kunde komma och träffa henne och hennes barn i förmiddags, och det kunde jag naturligtvis göra. Vi pratade en stund och jag hann även träffa hennes man en snabbis. Sedan kom hon på att hon kunde utnyttja mig direkt så att hon kunde åka och handla. Så där stod jag med tre barn på 2,5 (flicka), 5 och 6 (pojkar). Vi spelade fotboll och basket och läste böcker. De var jättehärliga ungar och jag fick 20 dollar för det. Jag ska även jobba där på lördag från klockan sex.

Superbra med lite extra inkomster äntligen!

Kommentarer
Postat av: Mammica

Kul att det har lossnat lite! Inget hört från Tasmanien än?

2009-04-15 @ 07:16:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0