Onsdag morgon

09.00 Onsdag

Först tänkte jag svara på EmsyPemsys fråga angående "grästovan". Jag har ingen aning om vad den heter, men jag vet att aboriginerna använder sig av den för att göra en massa olika saker, vad kommer jag dessvärre inte ihåg heller. Det var en tjej på bussturen som nämde det bara. Så tyvärr EmsyPemsy, jag har inte så värst mycket mer koll än vad du har. Mer än att den var gigantisk, den där "tovan".

Igår fick jag vita bönor, sallad och potatis till middag, vilket kändes mycket bättre än att bara äta sallad och potatis. Trots att bönorna var kalla. Men man kan inte få allting här i livet.

Internet är fruktansvärt segt här hemma. Vet inte om jag nämnt det tidigare, men i Australien betalar man vanligtvis för sin Internetuppkoppling upp till en viss gräns, exempelvis 12 Mb. Efter det slöas Internet ner och då blir lilla Anna sur för att det går så långsamt. Men det är inget jag kan göra åt ändå, så det är bara att acceptera.

Mina planer för idag är luddiga än så länge, men tänkte försöka hitta linsvätska, vykort och något mer som jag glömt bort nu. Men jag kommer säkerligen spela en del guitar hero idag också. Det ÄR ju så roligt!

Kommentarer
Postat av: Linda

Kan du inte laga din egen mat så du vet att du får i dig allt du behöver?

2008-12-17 @ 10:01:07
URL: http://linda120.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0