Tack

08.55 Söndag

God morgon gott folk! (Fast i Sverige är klockan snart 23, så då är det väl egentligen god natt som gäller.)

Idag är det bättre väder så vi får se om det blir en djurparksutflykt idag istället. Hade ju varit trevligt.

Tack för att ni kommenterar så bra som ni faktiskt gör! Även om det inte är alla som kommenterar lika ofta som andra, men alla kommentarer är jättetrevlig att få! Trots detta skulle jag vilja att kommentarerna var ännu fler, bara för att det är så roligt att få dem, plus att då får jag reda på vilka som läser. Just nu har jag inte koll på ens hälften skulle jag tro. Så kommentera mera!

Nu ska jag skriva "julkort" hade jag tänkt. De lär ju inte komma fram innan jul, så de får bara kallas vykort, och det är faktiskt vad de är också. Så jag ska sysselsätta mig med det ett tag, tills koreanskan vaknar så att vi kan bestämma om det blir något zoo idag. Hoppas!

Kommentarer
Postat av: Mammica

Ja, pappa och jag både läser och kommenterar! Plus Skypar. Så oss kan du inte klaga på!

Idag har jag bakat bröd igen, den här gången på en färdig mjölblandning. Blev riktigt bra även om vi saknade brödkryddor. Så nästa gång pytsar jag i lite sådana också.

Vi har satt in julgranen i H-berg idag och julpyntat lite där, så det är bara här hemma kvar. Men det är ju några dagar kvar till julafton och vi är ju normalt inte ute i god tid med sådant...

Nu är det läggdags här uppe i norr, Godnatt/god söndag!

2008-12-21 @ 00:21:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0