Sydney!!

Nu är jag i AUSTRALIEN!! Klockan är strax efter 23.

Jag sitter på vandrarhemmet och har betalat 5 dollar för 75 minuter, och tänkte försöka använda dem sparsamt, så därför blir det inte så långt inlägg nu.

Alla flygresor gick bra, och mellan London och Hongkong satt jag jämte en norrman och på den andra satt jag helt ensam. Superskönt. Men jag mådde även superilla, och magen gör fortfarande uppror. Har ätit för mycket mat på alla flygresor helt enkelt.

Jag har pratat svenska redan, för han som hämtade upp mig på flygplatsen var svensk, haha. Det var även två tjejer från Holland med, och de verkar jättetrevliga. Nu ska jag nog utforska området lite.

Hoppas allt är bra i Sverige!

Kommentarer
Postat av: Mammica

KRAMAR!!!

2008-12-01 @ 13:38:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0