Julklappar och naglar

Här kommer lite bilder till.


Julklapparna från familjen. Två askar choklad. En liten handväska. En portmonä. En nyckelring med operahuset inuti.






Julklapparna från Sverige. En massa choklad och två julkort. Plus två tomtenissar och två trisslotter (med 50 kr vinst på ena) som jag glömde ta kort på.






Mina naglar som koreanskan målade. Inte en så värst bra bild (jag har aldrig tänkt på hur tjocka mina fingar ser ut att vara). Men det är zebraränder och prickar det handlar om.


Kommentarer
Postat av: Mammica

Gulligt av dem att ge er julklappar!

Choklad har du så du klarar dig ett tag! Kanske dags att leta upp ett gym eller liknande innan allt är slut...?

2008-12-25 @ 14:41:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0