Jobbjakt

Nu ska jag ut på jobbjakt. Jag har klätt upp mig lite extra snitsigt och skrivit ut 17 kopior av mitt CV, så att jag ska kunna dela ut det till höger och vänster lite som jag känner för. Ska bli spännande att se vad man får för bemötande.


Jag är för tillfället ensam i huset. Koreanskan är i skolan, mamman jobbar, au pairen är i city och pojkarna är hos några vänner som de sov över hos i natt (hos två olika vänner ska tilläggas). Därför var jag tvungen att öppna dörren när det plingade på här innan. Det var två killar som pratade om Jesus och ville ge mig en bok (gratis, men man vet aldrig vad de väntar sig efter det). De var trevliga, så jag var trevlig tillbaka, även om jag var helt ointresserad av deras budskap.


Men nu ska jag i alla fall ut på gatan och jaga arbete!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0